Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, May 3, 2010

BLoG Ke DUa RiBU

SALAM SEMUA...

Aku sebenarnya tidak dapat menahan diri aku sendiri untuk membuat sesuatu dengan 
blog yang kosong dan sunyi sepi ni.

Kali ni barulah blog aku betul2 terbukti menjadi...
Sebelum ni aku rasa, dah nak dekat 10 kali aku cuba buat blog yang senang
tetapi susah ni.. Sebab tiada laoshi yang nak mengajar aku...
Inipun nasib baik kawan aku membantu... Aku rasa macam dah kali keberapa ribu aku mencuba dan terus mencuba.. Aku tak puas hati selagi tak boleh, walaupun aku ada exam nanti...ha2..

Kalau ada sesiapa nak tahu cara nak buat blog ni boleh tanya aku kot...
Erm...aku rasa aku dah pro..kah2..Insyaallah, kalau aku tahu apa yang korang tanya,
aku akan jawab dengan senang hatinya...

Dan inilah hasil daripada titik peluh aku yang agak berkeringat dalam usaha
mencari widgets, aku punya blog tulang belakang, dan lain-lain lagi...
Jangan malu-malu nak tanya aku walaupun aku agak baru dalam arena ini...
Aku tak kisah... Apa-apa pun marilah kita berkongsi sama-sama yang mana yang terbaik untuk 
blog kita sendiri dan yang mana tak...

No comments:

Post a Comment