Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, May 7, 2010

TAMAT!!!


Yeyeh..da abes exam...walaupun lambat habis aku tetap gembira..yang lain seronok kat rumah..
aku ja masih di sini... Apapun semuanya dah tamat.. Walaupun exam hari ini, start study kelmarin, aku tetap dapat menjawab dengan jayanya..hah2... Aku manusia serba boleh, tengok je soalan terus jawab...
Sapa nak tips meh tanya aku.. Aku takkan teragak-agak untuk bagi tips..


Ha..inilah aku..hu2...paper last selalu je malas..
Yang pertama ok lagi.. Walaupun kadang-kadang ada motivasi untuk belajar.. alah..kejap ja motivasi tu melekat kat aku.. nanti entah hilang ke mana... Itulah manusia, nanti dah dapat result baru nak nyesal..


Tapi aku tak kisah sekarang ni..asalkan exam dah abes.. erm, result belakang kira... Nanti dah keluar baru nangis ramai-ramai.. Sesapa yang baca entry ni, jangan tiru perangai aku plak.. Korang rajin.. so studylah ya.. Jangan menghampakan harapan mak bapak kat kampung... Aku?? hu2.. insyaallah, tak kot... aku akan mencuba lagi sehingga berjaya...

HABIS semuanya... Aku nak berpoya-poya plak dengan ladtop aku malam ni..


--->>> PeLaJaR UUM MERDEKA....

No comments:

Post a Comment