Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, February 22, 2011

Pulau Langkawi

In The Name Of Allah.

As Salam.

Hari ini cuti, so boleh update blog sekejap. Setiap minggu ada niat untuk menaip blog. Tetapi disebabkan masa yang tidak mencukupi, terpaksa menahan seketika kemahuan ku ini.

Okeh. Selepas balik Pulau Langkawi semestinya ada gambar-gambar aku yang comel. So, aku nak upload supaya reader semua tengok. Bukan suruh tengok betapa comel dan cantiknya aku.

Tetapi aku nak suruh tengok betapa cantiknya Pulau Langkawi. Kalau orang yang dah biasa pergi tu, it's ok. Aku nak tunjuk dekat orang yang nak tengok ja.

It's start now!!!


Dataran Helang in Langkawi



 Sampingan yang indah untuk mata anda.. Ho2..Life must go on. Lalala.....





Sampingan yang kurang menarik sebab aku menghilang... 

Kraftanganku.



Ini dekat Pulau mana entah. Ada helang banyak-banyak kat sini



Ini dekat dengan airport. I don't know what the sea name is. Hoh2
Malas nak edit banyak-banyak. nanti cacat.






Scene from cable car



Tempat paling menarik in Langkawi. I like this!!!






 
Pulau Beras Basah 


Pulau Beras Basah


Dah penat aku upload. Letih. Rambang mata sebab gambar banyak sangat. Yang telah di edit telah bercampur aduk. Pening-pening.

That all for today. Maybe. Hoh2..

Nama tempat yang aku tak letak tu, aku kurang mengetahui apakah nama tempat itu. Hoh2.

Letih aku cari nama. Tapi tak jumpa. Malas dah aku.

As Salam.

No comments:

Post a Comment