Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, March 7, 2011

Terasa Diriku Jahat

In The Name Of Allah.

As Salam.

Roomate aku merajuk lar. Kawan-kawan aku bagitau salah aku. Tak sangka aku sangat jahat. Memang aku jahat. Tapi tak lar jahat sangat rasanya.

Maybe term nak puaskan hati semua orang bukan senang mungkin sesuai dengan kes ni. Aku betul-betul tak tau apa yang aku buat. Kawan-kawan aku cakap aku berbisik kat belakang tak panggil dia. Itu yang terasa tu.

Tapi aku sedang berbincang dengan kawan dia yang masa tu ada dekat tepi dia. Macam mana aku nak panggil sebab dia berkawan baik dengan budak tu. Mesti dia sedih kalau kami tengah mengata kawan dia.

Budak-budak ni plak salahkan aku. Aku yang buat dia terasa.

Mana aku tau yang dia  terasa pasal tu. Aku tak jangka pun. Sebab selama ni aku cakap lepas ja dengan roomate aku. Tak sangka dia terasa dengan perbuatan aku.



Aku sendiri sedih macam mana perkara ini boleh berlaku. Bengong lar aku ni. Roomate sendiri pun tak reti jaga.

Yang paling sedih. Kawan-kawan aku dah tak menjadi sahabat yang baik ketika ini. Biasa lah. Kalau kita salah, semua hilang depan mata. Yelah.....................................................................................





Aku jahat...
Aku tak minta dilahirkan begini.
Aku sendiri tak mampu kawal semuanya.
Tapi diorang cakap, tu salah aku.






Dah lar aku kalah dalam bab pujuk-memujuk ni. Tak tau lagi apa yang aku nak buat. Aku nak nangis je lah.

As Salam

No comments:

Post a Comment