Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, March 28, 2011

Best Lagu Ni

In The Name Of Allah.

As Salam.

Tak ada yang menarik pun yang terjadi kat Kedah ni. Baru ja lepas balik kampung tapi rasa macam dah lama tak balik. Sangat mengarut aku nih. Benci.

Lagi sebulan nak exam akhir. So, macam-macam nak kena buat. Nak kena habiskan assignment, habiskan midterm exam, nak kena study untuk mandarin punya oral etc.

Banyak benda nak kena buat tapi projek tak jalan lagi. Malas betul rasanya. Kenapalah aku dilahirkan dalam keadaan begini. Tengok!!! Ada ja nak menyalahkan orang lain. Padahal diri sendiri salah.

Okeh.

Tadi kelas BPCM aku ataupun...apa nama penuh dia eh. Atau dikenali sebagai IMC. Integrated Marketing Commmunication.

Tadi ada pasang beberapa jenis lagu. Tetiba buka lagu sedetik lebih. Sebenarnya dah lama aku dengar lagu ni. Biasa ja. Tak menarik sangat pun.

Tetapi, tetiba masa aku dengar pagi tadi. Ya Allah. Sangat sedap. Sangat best. Sangat menarik. Sangat tertarik. Lepas kelas tu pun asyik menyanyi dalam hati ja.

Sangat best lar. Macam jatuh cinta dengar lagu tu. Maybe audio dia bagus. Siap dia punya video tu bermekap lagi. Menarik.

Dan mungkin juga sebab peraturan indah yang dibuat oleh UUM menyekat warganya daripada masuk You Tube. Bila dah lama tak tengok video bergambar, so maybe rasa sangat tertarik.

Okeh. Nak gi makan jap.

As Salam.

No comments:

Post a Comment