Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, March 28, 2011

Aku Hanya Seorang Hamba ALLAH....

hidup iini mmg penuh panca roba...kadang-kadang aku di atas tp kadang2 aku di bawah...bila aku berada dibawah baru aku tahu betapa sukarnya mereka yang dibawah...tapi kadang 2 aku leka pula bila berada di atas...ini lah lumrah hidup yang manusia selalu leka pada perkara sementara...CINTA!!! term yang sangat besar maknanya pada ku..aku manusia yang tak dapat lari dari semua ini...orang kata "nak pelangi kena sedia terima hujan dulu"...kini aku baru mengerti semua itu...setiap manusia ingin yang terbaik dalam hidup mereka... macam aku juga...aku nak cinta yang bahagia sehingga akhirnya..tpi sanggup ke aku terima segala dugaan.. Ya ALLAH sesunnguhnya aku hamba yang lemah...jika seuatu hari nanti ada cinta yang datang padaku...bantulah aku biarla cintaku padamu (Ya ALLAH) sesunnguhnya cinta yang abadi...dan jika memang sudah tersurat jodohku..kau temukanlah aku pada jodoh yang baik-baik...AMIN...sesunnguhnya mereka yang tidak mahu mendirikan masjid  maka Nabi S.A.W tidak mengaku umatnya...





"coretan bell shakepeer"

No comments:

Post a Comment