Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, March 21, 2011

Cacing Itu

In The Name Of Allah.

As Salam.

Sebenarnya entry ni nak post semalam. Tetapi, disebabkan aku sedang mencubakan diri aku menjadi CEO yang berjaya kelak tak dapat entry ini di postkan.

So, perasaan dah tak sama. Tapi, nak letak juga sebab aku dah siap melukis untuk post tu. Meh aku muat naik dulu.


Inilah yang aku dengan gigihnya cuba melukis dengan senjata canggih.

Semalam nak makan nasi lemak. Tapi tak buka plak. Yang dapat nasi kerabu. Aku tau yang kita harus bersyukur dengan apa yang ada.

Tetapi cacing-cacing dalam perut aku nig tak reti bersyukur langsung. Astafirullahhalazim. Sibuk nak bunuh diri sebab tak dapat nasi lemak.

Yang jadi mangsa perutku yang comel lote nih.

Pandai juga aku melukis ya. Hah3. Aku rasa menarik ja. Huh2.

K lah. Letih plak. Orang puasa memang gini. Heh2.

Wokeh. As Salam.

Love me. Hoh2

2 comments: