Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, September 30, 2011

Gelora Jiwa??

In The Name Of Allah.

As Salam.

Aku agak jeles tengok blog orang lain comel. Blog aku cuma sedap mata memandang ja.

Haish!!! Kalau nak update segala benda dalam ni mengambil masa yang agak lama. Masa tu tak berapa ada. Dah lar baloq liat = pemalas.

Teringin nak update blog jadi yang baru. Tapi tak tau lar plak bila. Dengan artikel atas meja tu ha yang nak kena baca. Malas betul. Eh...Rajin betul. Farina Redzuan sangat rajin.

Dalam FB tu plak, dah ramai orang konvo. Macam best ja. Hih2..

Tapi aku masih tak sampai hati nak masuk alam kerjaya. Hah2.. Aku rasa aku masih kecil lar..



Saja nak letak gambar. Hah2.. Nak menceriakan blog ku yang cute ni. Come tak?? Kih2

K,bye2.

As Salam.

No comments:

Post a Comment