Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, September 24, 2011

Kejujuran

In The Name Of Allah.

As Salam.

Korang rasa jujur ni penting tak? Bagi aku sangat penting dalam sesebuah hubungan. Tak kira lah hubungan tu jenis apa. Songsang pun termasuk kalau nak.

Menjaga hubungan antara kawan-kawan sememangnya penting. Biasalah. Tak mau bagi kawan sakit hati dengan kita. And just nak suruh kawan tau yang kita ni sebenarnya baik and nak jaga hati kengkawan. Sahabat sejati katakan.

Dalam kepala otak aku, aku tak mau semua tu. Tak kisah korang bagi atau tak. Just bagitau ja. Tu ja yang penting.

Kalau bagi tapi mengata kat belakang baik tak payah rasanya. Aku rasa macam diri sendiri membebankan orang.

Tapi, kadang-kadang benda tu tak terucap. Semua orang pernah alami and also me. Cara mengatasi, hanya ikhlaskan segalanya. So, muka jadi ceria.

Lepas ni, aku dah malas menyusahkan orang. Susahkan diri sendiri lebih baik. Kalau tak boleh buat, lupakan ja. Asal orang lain tak buat dalam terpaksa.

Okeh. Penulisan macam tak berapa elok. I want to out first.

As Salam.

No comments:

Post a Comment