Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, December 16, 2011

UUM

In The Name Of Allah.

As Salam.

Memandangkan semester ini adalah semester akhir aku di sini. So, banyaklah adegan tangkap-tangkap gambar nih.

The main point di sini adalah nak tunjuk gambar-gambar tu. Hah3!!!

Nak kata sekeliling UUM tak juga lar. Tapi sesetengah tempat ja. And aku pun tak sangka UUM ni cantik jugak. Kih2.. Hutan bukan sebarang hutan tau..

Pokok yang paling aku suka sebab susunannya.

 Macam dekat oversea kan.. Hah2

Tempat yang pertama kali aku pergi.

 Ini aku sendiri tak pasti sama ada belakang atau depan Canselori.


Tu ja lah. Gambar yang aku edit tak berapa comel r.. Ki2.. Line plak menyusahkan. Susah nak upload.

Nanti aku ambil yang betul UUM punya. Kena tunggu jap lah yang tu. Keh.

As Salam.

2 comments: