Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Wednesday, March 28, 2012

Puasa Sunatku???

In The Name Of Allah.

As Salam.

Saja mengonlinekan diri kat pejabat jap. Lagipun dok dalam bilik ni sengsorang, bukan ada orang nak ambil peduli pun. Kan2.. Hah2.. Tersedih plak ayatku ini.

Aku taip ni pun sebab kawanku sarankan. Hari ini aku puasa sunat. Saja-saja ja puasa.

Time nak solat pukul 2 petang tadi ada kakitangan FAMA bagi gula-gula. Aku apa lagi, pantang orang bagi. Aku ambil ja.

Aku lupa plak yang aku ni puasa.

Dah tinggal sikit gula-gula tu baru aku teringat aku puasa. Aku dengan berani dan cepatnya buang dalam tong sampah sambil bergelak ketawa.

Macam mana lar aku boleh lupa. Dengan time gelak masa tu, aku cari selipar tak jumpa.

Aku dengan berkaki ayam, nyah ke toilet seketika membuat apa yang patut.

Dah keluar tu, bleh sambung gelak lagi ngan kengkawan aku. And then aku cerita apa yang terjadi.

End here.

Sekarang aku kat bilik maklumat, sorang-sorang ja dalam sangkar nih. Haih!!! Sangat kasihan akan diriku yang tidak berupaya ini.

Okeh. Nak wat kerja jap. Adios.

As Salam.
 

No comments:

Post a Comment