Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, March 30, 2012

PAWAGAM : Jangan Pandang-Pandang

In The Name Of Allah.

As Salam.

Memandangkan hari ini cuti, aku pun mengambil kesempatan pergi menonton wayang dengan kawanku.

Bukan apa. Boleh juga menghilangkan stress yang melanda diri.

Aku pergi tengok cerita Jangan Pandang-Pandang. Sangat best. Aku bergelak ketawa sampai tak sempat nak tarik nafas.



Rasa penat, tapi nak buat macam mana?? Dah tak boleh nak tahan gelak.

Sangat tak rugi kalau korang pergi tengok. Aku sarankan baik korang pergi. Hah3!!!

Walaupun jalan cerita dia just biasa ja, tapi adegan yang diorang selitkan dalam jalan cerita tu sangat menarik.

Overall. Best!!! Ntah berapa kali aku ulang best nih. Korang pergi tengok sendiri lah.

Wokeh! As Salam.

No comments:

Post a Comment