Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Thursday, July 26, 2012

My Parents!!!

In The Name Of Allah.

As Salam my readers.

Today i'm feel very excited. I don't know why. But I think it also come from my parents other than I have enough sleep.

Malas aku nak speaking. Speaking pun berterabur. Haish!!!

Nak kata baru tak juga lah. 16 Julai hari tu aku TERPAKSA ke ujian saringan bagi jawatan Pegawai Ehwal Ekonomi.

I already call that organization coz keputusan exam akhir tak keluar lagi. So, dia kata tak boleh. Aku potpet2 lagi kat situ. Tapi dia tetap dengan keputusannya.

So dengan patah hatinya aku bagitau mak aku, aku tak mau pi. Lagipun aku malas nak cuti sebab aku kerja kampung ja sekarang. Kah2!!! Kais pagi makan pagi, kais petang makan malam. Sebab petang2 aku tak makan.

Tapi sehari sebelum ujian aku telah melihat keazaman kedua ibu-bapaku. Diorang tetap nak suruh aku pergi.

So, aku bertekad. Aku pi walaupun maybe diorang akan halau aku. Cea....

Aku bergerak ke Negeri Sembilan and take that examination. Ada ka patut dia tanya...'Kenapa datang??' aku pun cakap mak aku yang suh datang.

Aku nak cakap yang semangat aku memang luntur. Kalau boleh nak goyang kaki ja kat rumah. Tapi bila tengok mak bapak aku. Haip!!! I must succeed in my life even though it start from below, below than my feet.

Aku sebenarnya tak suka jual2 ni. Tapi nama pun budak marketing. Mana bleh lari daripada jualan ni. Sekarang pun tengah menjual kat kedai nih. Macam manalah orang bleh suka jualan eh.

K lah. I hope I will succeed in my life and I hope you get it too. Amin Ya Rabbal A'lamin.



As Salam.
Selamat Berpuasa dan Selamat Rmadan Al-Mubarak. May God Bless Us.Amin.

No comments:

Post a Comment