Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, November 27, 2010

Telah Tiba Masanya

In The Name Of Allah.

Salam.

Saya tengah amat dan amat bersemangat nak study sebab esok exam Pembangunan Produk Baru. Hih2. Best betol study last2 minute macam ni.

Saya ada cerita sedih hari ni. Roomate saya masa semester 1 telah kehilangan adik kesayangan tengah hari tadi semasa tidur. Adiknya salah seorang OKU. Adik tu juga adalah adik yang paling dia sayang.

Tapi mak dia tak bagitau dia tengah hari tadi sebab petang tu dia exam. Lepas balik exam baru mak dia bagitau dia. Saya dapat merasai kesedihannya.

Siapa yang tak sayang adik sendiri kan? Walaupun saya suka marah adik-adik saya dan kadang-kadang betul saya cakap, benci betul ada adik macam ni. Tetapi, jauh di sudut hati seorang kakak yang baik seperti saya, huhu, saya sayang adik saya dan ahli keluarga saya.

Mak bekas roomate saya tak bagi balik sebab tengah exam kan. Mesti sedih. Nak nangis rasanya bila terkenang takdirnya. Dah lar jauh. Entahlah. Kalau saya, saya nak balik jugak. Tak kira!!!!!!!!

Semoga Allah SWT memberi kekuatan kepadanya untuk menempuhi semua ini dan menempatkan adiknya dalam kalangan solehah. Dan saya sendiri pasti, arwah berada dalam keadaan yang baik.


Kepada yang masih hidup, tingkatkanlah amalan anda setiap hari. Semoga semua hamba-Nya kembali dalam keadaan Iman. Amin.

Salam.

No comments:

Post a Comment