Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, November 30, 2010

Ayat Emas

In The Name Of Allah.

Salam.

Beta sendiri pun tidak tahu apa yang harus beta tulis sebenarnya. Otak beta kosong...kosong...dan terus kosong. 3 dan 4 haribulan 12 ni ada exam Pengurusan Jualan dan Akaun. 

Otak ku kelu untuk berkata-kata. Kelu tanpa suara.

Tetapi beta berjanji pada diri beta sendiri, demi keluarga, nusa, agama, dan bangsa, akan beta kuatkan semangat beta untuk anda semua. 

Walaupun beta jatuh, beta akan suruh dayang-dayang beta carikan tongkat emas untuk berjalan.

-Tamat-
* * *

Bulan 12 ni sangat sibuk rasanya. Selepas hari ini, ada 4 paper lagi untuk exam. Tapi, Alhamdulillah. Semuanya akan berakhir dengan baik. Insyaallah dengan izin-Nya. 

Hari ini saya telah memunggah isi dalam laptop saya ni. Terjumpa satu ayat menarik yang telah lama saya simpan. Tetapi dalam English lar ya. Kang saya translate maknanya tak mendalam plak.

Inilah ayat emasnya.


Betul saya cakap, tadi warna emas dalam laptop saya. Tapi bila dah upload, warna lain plak timbul. Mungkin ini kesan yang telah ditimbulkan oleh blog. Bukan saya.

Betulkan kata-katanya. Saya pun tak pernah terfikir sebelum ini. Renung-renungkan dan selamat beramal.

Beta beransur dulu. Terima kasih beta ucapkan kerana tuan hamba dan dayang-dayang sudi membaca secubit rasa titah beta.

Salam.

No comments:

Post a Comment