Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Sunday, May 15, 2011

Otakku Ligat

In The Name Of Allah.

As Salam.

Sekarang musim exam. Nak kata tension tak juga. Tapi, selalu yang menggangu fikiran ku ini adalah lesen.

Aku nak kata menyesal boleh tak?? Ish3... Ni lah manusia. Penyesalan yang tak berguna.

Ternyata lebih susah daripada nak ambil exam. Benci aku.

Tapi bak kata Jep Sepah "Barang Yang Lepas Jangan Dikenang". Tapi, otakku ligat berfikir. Takda benda lain dah nak fikir. Gi mana ini???

Aku sedang menanti hikmah disebalik semua ini. Adakah hikmah itu. Aku pun tak pasti. Biar masa dan Allah SWT yang menentukan segalanya.

Aku hanya mampu bertawakkal.

Okeh.

As Salam.

No comments:

Post a Comment