Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Sunday, October 23, 2011

Balik Kampung TEMA Sebenarnya.

In The Name Of Allah.

As Salam.

Heh2.. Saja ja aku post.. Esok dah nak balik kampung... Kih2.. Post sekejap sebelum balik. Banyak benda nak cerita ni sebab dah lama tak menaip.

Bukan disengajakan. Banyak assignment + kerja-kerja lain.

Nak tanya satu soalan lar??? Kenapa manusia ada sifat mementingkan diri. Aku sedih lar dengan sifat tu. Sebab sifat itu dilakukan tanpa sedar. Maksudnya, orang tak sedar pun yang mereka sedang berkelakuan sebegitu. Begitulah huraiannya.

Sedih...and sedih...and sangat sedih... Why????

Sakit hati rasanya. Okeh. Aku pun jahat. Diorang buat lar balik. Padan muka aku kan?? Jahat dibalas jahat. Wau.... Layang-layang.... Matching yang sangat bagus.

Dah.. Malas nak bincang. Sehingga itu sahaja. Yang penting aku nak balik kampung. Esok!! Ye yeh.. Mak ayah aku rindu aku. Ayam aku pun rindu aku, pokok-pokok, dan sebagainya.




Dah merapu dah aku..

Okeh. Nak pergi copy cerita jap. Bye.

As Salam. Jumpa lepas cuti plak. Daaaa.....

No comments:

Post a Comment