Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Thursday, October 6, 2011

Love My Blog!

In The Name Of Allah.

As Salam.

Hari ini ada idea sikit nak share. Just nak bagitau aku suka blog aku. Aku cinta blog aku. Bukan sebab blog ni sememangnya cantik.

Aku suka sebab blog ni dah jadi sebahagian daripada hidup aku. Apa yang aku tak mampu share dengan kawan-kawan, semua aku diluahkan di sini. Maybe ada yang tak terluah sebab ia terlalu private, takut orang terasa kan.

Korang tau tak?? Tak tau?? Bagus. Meh sini aku bagitau. Meluahkan perasaan merupakan benda yang paling penting sebagai manusia.

Korang tengok lah orang yang asyik memendam perasaan dia sendiri. Mesti tak gembira kan. Rasa macam orang lain tak faham diri kita.



So, don't be sad. Ciptalah blog anda sendiri. Hah3!!!

Takda lah. Ikut suka hati korang lar nak buat apa pun. Aku tak boleh memaksa.

Walaupun orang tak baca blog aku pun, aku still rasa seseorang sedang mendengar luahan hati aku. So, ini adalah cara yang terbaik mengurangkan tekanan di dada manusia yang serba kekurangan ini.

Aku bukan baik sangat pun untuk merima segalanya. Kadang-kadang ada juga perkara yang aku tak puas hati. Then, i perlu teman untuk berborak. Aku hanya ada blog aku. <- ??? macam ayat sedih lah. Hah2

Kawan memang ada, tapi kadang-kala tak sesuai kan cakap dengan kawan sendiri tentang perkara yang ntah apa-apa.

Okeh, bye then.

As Salam.

No comments:

Post a Comment