Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, October 10, 2011

"Kawan tak tolong kawan"

In The Name Of Allah.

As Salam.

Sementara menanti waktu Isyak, aku nak post sesuatu dulu nih. Benda yang membuatkan aku berada dalam dilema.

Ada orang kata aku kawan tak tolong kawan. Haish!!!!! Tension betul. Nak berkawan pun susah. Lagi susah nak jaga hati kawan-kawan.

Kawan ni macam lain, kawan tu macam lain. Aku sendiri tak tau macam mana dah. HISH!!!! Aku benci... Aku benci... Aku benci...

Haish! Jadi jahat kan senang. Tak payah dah nak jaga diorang nih. Lantak lar nak hidup ke tak. Kurang ajarnya ayat aku. Maaflah. Orang tengah marah kan. Yang ni medium aku sekarang. Tak tau nak ngadu dekat sesapa dah.

Nak selesai masalah aku yang tersiksa.

Dah lar, semakin geram plak. Keh, nak pi semayang = sembahyang. Nak minta petunjuk. Hah2. Daa...

As Salam.

No comments:

Post a Comment