Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, October 18, 2010

Bingkisan

In The Name Of Allah

Salam.

Dah lama tak menaip untuk blog. Saya sendiri dah lupa saya ada blog. Heh2... Banyak sangat assignment yang lecture bagi last minit nih. Dah lar beta seorang yang rajin, tambah plak assignment last minit. Lagilah rajin. <- Berlawanan ya.

Hari tu saya ada tengok picture facebook cikgu saya. Dia letak gambar tsunami hari tu. Nanti saya ingat nak upload untuk informasi semua. Tsunami tu berlaku dekat daerah saya. Tapi bukan kampung saya lar. Nasib baik tak sampai kampung saya.

Sekarang nak upload gambar pun susah. Ni lah menyebabkan seseorang yang rajin macam saya menjadi pemalas untuk mengupload gambar. Tension lar nak tunggu lama-lama ni.

Tu je lah. Idea dah berterbangan dek angin kencang tadi. Owh. A'ah. Laptop pun dah gi format sebab terlalu kuat sampai tak boleh buka browser. Terbang lagi lar duit saya. So, nak kena gi belajat format sendiri ni. Kalau ada yang nak mengajar saya secara percuma dipersilakan. Jangan memalu. Biar saya sorang ja malu. Kih2....

Salam ukhwah.

No comments:

Post a Comment