Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, October 22, 2010

Nyanyian hati.. Wah2..

In The Name Of Allah

Salam.

Sebenarnya saya nak mengepos entry yang lain. Tetapi, tiba-tiba ja saya tergerak hati nak dengar penyanyi kegemaran saya punya lagu. Wahhhhhhhhhh... Bestnya!!! Nak nangis rasanya. Walaupun dengar berpuluh ribu kali tetap best.

Dia tak popular sangat kat Malaysia tapi orang Malaysia. Nak beta perkenalkan ke? Aizdean namanya. Tinggal kat Selayang tapi sekarang menetap di Jepun kerana nyanyian ni lah. Baru abes sarjana kejuruteraan kot, kalau tak silap. Umur 27/28 macam tu lah.

Mula-mula kenal masa dia jatuh cinta pandang pertama dekat saya hari tu kat taman sakura. Mengada!!! Ok, saya kenal dekat beautifulnara. Abang Nara plak ngaku kata kawan dia. Betol lar kot.

Tak kisah lah. Tapi sedapnya suara dia. Nak dengar pergi lar utube ya. Sebab saya guna wireless UUM, tak boleh nak access utube. Kedekut taik idung masin betol.

Lagu yang saya tengah main ni mo ichi do-one more time-. Aizdean pernah masuk surat khabar, majalah, berita TV 1, majalah 3, HMI, dan lain-lain yang saya tak tau.



Saya pernah tunjuk dekat kawan saya sebab dia buka laptop saya tengok Majalah 3 tuh. Dengan tak prihatinnya, dia cakap tak hensem. Rabun betol. Huh. Biar apa diorang kata, suara dia tetap menjadi pujaan hati dan tulang belulangku ini.

Oklah..gambar tu diorang dah edit lawa-lawa. So, ketidak henseman beliau tidak dapat dikesan dengan mata kasar anda. Cuba tengok picture saya dengan dia, ada macam pinang dibelah dua tak.

Kenapa mata saya yang berkaca mata ni tengok dah macam pinang memang belah dua dah nih. Tak pandai saya menafikannya. Kih2..Kuh2..

Nak tengok picture lain, google ja. Saya tak kisah. Tapi jangan memotong populariti saya sebagai peminat dalam hati dan jantung. Huh... Saya tak suka...

Nak cari fb pun boleh. Taip ja nama dia. Satu fb untuk peminat dan satu lagi untuk kawan. Saya layak jadi peminat ja. Tengok! Merendah dirinya saya. So, anda di luar sana, janganlah sombong di bumi yang fana ini.

Salam Ukhwah daripada saya.

2 comments:

  1. ceh perasan siot cik na nih....ehh minat ekk dgn mamat nih...first time tgk kat majalah 3....die nih pandai nyanyi lagu jepun kan....apa ekk nama die? lupa la....

    ReplyDelete
  2. nih baca abes ke x mak su oiii??
    beta siap letak nama dia yg come kat situ lagi..
    A'ah..aku yg mengajr bhasa 2 kat dia 2..
    huh2..nama popular Aizdean.nama panjang skali ngan bin lupa r.

    ReplyDelete