Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, October 26, 2010

Tugasan perlian FB. Hi2

In The Name Of Allah

Salam.

Hari ini angin satu badan plak. Tension r. Masalah dunia... Masalah hidup... Tinggalkan dulu yang ni.

Saya nak ceritakan pasal sesuatu yang didapati oleh saya dalam fb saya. Nak tergelak plak tengok. Orang dewasa sekarang macam budak-budak. Bergaduh ntah apa-apa ja.

Tak puas hati pun letak dalam fb. Macam diri sendiri tak pernah plak. Saya pun pernah. Tapi dulu kecik-kecik lagi. Sekarang dah dewasa. Boleh berfikir secara rasional.

Cerita dia macam ni. Pasal tugasan yang pensyarah bagi. Dalam satu kumpulan tapi ada pembahagian kumpulan plak dalam tu. Biasa lar tu kan.

Salah seorang tu tak puasa hati kata sorang tu tak buat kerja. Mulalah perli memerli dalam fb. Kenapa lah tak pergi bersemuka ja. Tak pun letak nama orang yang berkenaan. Huh. Perli ja lebih.

Tengok orangnya, saya rasa macam tak percaya dia mengepos komen sebegitu. Lain kali kita harus profesional. Ceeeeewaaaahhhhhhh. Hu2..

Saya pun ada satu kumpulan tugasan ni. Saya memang tak puas hati. Geramnya hanya Tuhan yang tahu. Selagi boleh sabar, saya sabar. Sebab saya takut, kalau saya mula kang. Persaudaraan yang terbina akan putus.

Lepas saya gaduh mana boleh sambung-sambung. Tak rock lar. Cis. Siap diorang!!!

Wokeh. Siapkan tugasan anda sebaik mungkin. Dalam masa yang sama hargai dan ambil beratlah akan  ahli kumpulan anda. Jangan berat sebelah. Kongsi pandangan sama-sama.

Kalau diorang tak ikut apa yang saya cakap ni. Baik korang duduk diam-diam. Angkat tangan, pelempang muka orang tu. Ketegaq sangat. Huh.

Salam ukhwah.

No comments:

Post a Comment