Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, June 8, 2010

KoLaM IKaN 1


Salam kuhulurkan terlebih dahulu.

Bila dah cuti ni aku rasa boring lar plak. Kalo dok U aku nak balik rumah. Dah balik aku boring...xtau nak wat apa... Xbest2...
TV lagi r, xde apa yg menarik pun..aku balik nak tgk cite She Wolf 2, tup2 dia gantikan dgn cite Indon budak2 2... aku benci.. dah asyik mengulang cite yang sama ja TV3 2...ish2..kdg2 menyampah pun ada..Gmbaq yg aku nak tgk xde..yg aku xmo tgk 2 tgedik2 je byak dia siarkan..karot2..

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ok..stop pasal ni..entry akan datang aku ingat nak cakap pasal kolam aku..eh2, bkan2.. kolam BAPAK aku n kawan dia.. Bukan ada kolam ja.. Ikan pun ada jugak.. Ayah aku bela ikan siakap... Siakap Putih.. Aku bkan tau sgt pasal ikan ni.. so jgn tya lebih2...

nak upload gmbar pun line xclear..kang da ok aku uploadkan.. ada lar jugak 4, 5 puluh gmbr... tp yg aku nak uploadkan nanti ckit je.. Ikan 2 pun budak2 lagi..xmatang.. Nanti lebih kurang lepas puasa atau raya bolehlah dimakan oleh aku..

Kalo sapa2 nak mengail kat cni dipersilakan... Bapak aku cakap free of charge.. Nanti dah dapt ikan n korang nak bwa keluar drpd kwsn kolam ni, kenalah bayar.. Aku pasti korg xkan menyesal.. Aku yg xde experience ni pun jap je da dapat ikan.. Kalo sapa2 yg nak cuba dtg r rumah aku.. 2 kalo korg tau rumah aku kat mana.. Kalo xtau, wat2 lah tau.. Malaysia kan serba boleh.. Korang cakap je rumah Pak Wan yg anak dia come2 belaka 2..kah2..aku pasti ramai penddk kg yg mengetahuinya..

Ok..malas aku nak describe lebih2..kang korang kata aku puji diri sdiri plak.. Korang cari sdri lah ye..

Salam.

No comments:

Post a Comment