Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Thursday, June 17, 2010

Nama Ditukar

Salam..

Hu2..aku akhirnya telah menukar nama blog aku yg cute ni..
Mengikut kesesuaian pikiran aku, aku nak letak note of life.. Sebab nak kata diari xsgt ye... Banyak yg aku xdpt tulis, hanya dapat disimpan untuk tatapan sendiri..

Yg circle of life ni plak aku dapat setelah beberapa kali dgn jayanya aku tengok cite Om Shanti Om... Bila dipikirin, best jugak ya dia punya maksud.. Mendalam.. Bagus2.. So aku ciplak lar cikit..

Lepas ni apa plak tgan aku yg slalu gatal ni tukar plak entahlah.. hanya Tuhan dpat menentukannya. Aku hanya insan biasa.. Hu2.. Moga hari esok lebih cerah daripada biasa..

Salam.

No comments:

Post a Comment