Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, June 19, 2010

Lagenda Budak Setan



Salam.

Hari 2 aku pergi tgk wayang... cite apa 2..apa eh..haa..lagenda budak setan.. Aku punya lar layan cite 2, tiba2 last skali lebih kurang kena tunggu part ke2 plak..leceh betol..penat2 aku tgk..tiba2 ada part seterusnya...ada ke patut.. 
Jalan cite dia best jugak, tapi baru aku nak layan sikit, kawan aku menganggu wat aku gelak plak.. kurang bin asam dia ni... Mengganggu emosi seorg wanita...
Dia punya tema lagu amat best... Aku suka..amat bermakna..menyentuh perasaan..merdu plak 2.. so aku nak kongsi lagu ni ngan korang...xnak dengar pun xpe, aku xkisah...

Line kat kg amt slow..aku xtau ok ke x video lagu ni.. Harap2 ok lar yeh..hu2.







No comments:

Post a Comment