Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Thursday, September 2, 2010

Chargerku punah

In The Name Of Allah.

Salam.

Terasa seperti setahun tidak mengepos entry. Heh2... Dengan sebab-sebab yang tertentu, saya dengan tidak sengaja untuk tidak menyiarkan entry selama beberapa hari.

Mesti peminat-peminatku sudah merindui taipanku ini. Hah2.

Sebabnya adalah laptop sendiri. Eh2, bukanlah. Charger laptopku. Rosak lar plak. Saya pun tak tau macam mana boleh rosak. Dia punya wayar-wayar dalam tu dah putus. Angkara siapakah agaknya ini??? Setelah difikirkan selama beberapa hari, entah lar. Saya pun tak tau.

Bateri laptop saya pun hanya boleh bertahan selama setengah jam. Dah lar tak da pengecas. Bateri pun 30 minit ja. Mengarut semua ini.

So dah balik ni, terus gi Central Square untuk beli charger. Harga dia RM 180. Kalau tak da susah. So, terpaksa lar beli. Sekarang saya amat bersemangat untuk charge laptop. He.

Cuti mid sem pun banyak gak assignment nak kena buat. Tengoklah nanti. Akan disentuh atau tidak. Hanya Tuhan yang tahu.

Buku dah bawa balik sekali, minta-minta lar saya rajin untuk menyentuhnya.

Tu je kot. Dah tak da idea plak.

Salam.

Enjoy cuti anda semua. Tapi, ingat ada benda lain yang lebih penting.

No comments:

Post a Comment