Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, September 24, 2010

VIRUS !!!!!!!!!!!!!!!!

In The Name Of Allah.

Salam.

Saya rasa agak marah sekarang. Baru sebentar tadi kawan saya datang minta slide untuk satu subjek ni. Dah tau semalam cucuk pendrive dekat komputer lain. Bawak-bawak lah gi scan sebelum nak cucuk dekat laptop 'aku'. Ah... Ini sudah melampau. 

Disebabkan slide tu ada dalam pendrive saya dan saya nak kena copy ke pendrive dia. Menyebabkan virus dia menyerang pendrive 'aku'. Habis semua dokumen dan cerita 'aku' kena serang. Bodoh betol!!!

Syaitan telah merasuk. Kiri Kanan Depan Belakang Tengah. Semuanya. Geram2..

'Aku' cakap kata virus dia serang, bleh buat bodo lagi. Macam tak da apa-apa plak. Huh... sakitnya hatiku.. Dah lar banyak cerita dalam pendrive ni. Stupid thing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Dah dapat balik macam tu ja. Dah tak reti nak cakap Terima Kasih ka? Aku tak tau benda macam ni akan berlaku ka? Apa nak jadi manusia sekarang.

Api kemarahan beta semakin menjulang-julang. Bakaq ayam pun bleh hangit ni. Ah..............................

Sudah lar bagai kacang lupakan kulit selama ni. 'Aku' buat bodo tak bermakna aku buta. Itu sebab DIA kawan aku. Kalau tak, dah lama berkecai gigi.

Ish... Tak boleh 'aku'

Nak gi tenteramkan diri kejap.

Salam.

No comments:

Post a Comment