Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, September 21, 2010

Sangat Kritikal!!! UBAT

In The Name Of Allah

Salam.

Penipu lar tuan punya blog ni.. <= Siapa cakap macam ni?? Ingat saya penipu ke?? 

Cis, Hang Jebat Hang tuah,
Saya tak tipu lah. 

Saya sedang dan amat sengsara. Penyakit yang pasti melanda setiap manusia di dunia. Cuma ketika dan masa yang berbeza.

Apa lagi?? Kalau bukan penyakit malas. Dan penyakit ini semakin teruk.

Saya perlukan pengkaji-pengkaji terhebat di dunia. Tolong ubati penyakit ini. Tension saya kalau setiap semester macam ni. Benci betul saya dengan penyakit yang menyerang tak kira masa ni.

Namun saya sedang menghadapinya. Siap bawak pedang dengan perisai sekali. Dah berjuta kali tercedera. Tetapi saya tetap berdiri gah di sini. Ya, saya tahu saya hebat. Tak payah lar puji. Malu saya. Hi2.

Selain penyakit ni. Ada plak virus yang menyerang website-website seluruh dunia. Cewah. Saya pun tak tau. Tapi memang dia menyerang. Benci betol. Nak layari internet pun susah. Malware nama diberi. Hidupnya suka menyusahkan orang. 

Dah lar. Saya nak pergi merajinkan diri kejap. Tata semua.

Salam.

Hidup umpama sebiji mutiara,
perlu digilap untuk berharga,
perlu dijaga untuk menjaga mutunya,
mutu dan keunggulan tetap bersama. Hi2.

Rajinkan diri semua. Lawan sama dia.

No comments:

Post a Comment