Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, September 13, 2010

Selamat Hari Raya

In The Name of Allah.

Salam.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Masih belum terlambat untuk wishkan?? Hu2.. Malas nak buka dan menaip. Walaupun raya tak banyak mana, saya tetap malas nak buka. He2.

Biar lambat asal selamat. Ye dak?? Ya, saya tahu anda turut bersetuju dengan hujah saya yang amat bernas ini. Saya siap buat kad lagi. Meh tengok.



Ni khas untuk semua yang mengenali diri ini. Kalau tak kenal, Buat-buat ja kenal.




Ni khas untuk rakan-rakanku di UUM



Cute tak?? Kih2.. Budak-budak baru belajar merangkak. Tu ja kebolehan yang beta ada untuk adobe nih. Kira come lar tu ek..

Ingat nak letak dalam FB. Tapi malas plak plus sekali saya seorang yang pemalu. Hu2.. Letak dalam nih je lah. Ramai orang yang tak berapa kenal saya dalam ni. Beberapa orang ja. Tak malu lar sangat.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Musim-musim cuti nih, saya sebagai seorang pelajar mesti lar bawak balik buku kan. Masih elok dan belum disentuh. Paper yang kena buat kuiz pun bawa balik sekali. Time saya bersemangat nak buat kuiz, terlupa plak username dia. Leceh betol. Sepatutnya ada, tetapi saya lupa yang laptop ni baru format. Hilang semuanya. Dia punya kertas username tak bawa balik. Berat. Hah2.

So kuiznya??? Entah lar. Dapat 0 lar nampaknya. tetapi saya masih cuba sedaya upaya menggunakan otak saya yang berselirat ini untuk mengingati kembali username tersebut. Minta-minta ingat. Amin.

Salam ukhwah.

No comments:

Post a Comment