Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, July 12, 2010

Kakakku pindah


In The Name Of Allah.

My sis nak pindah plak. Dia pindah tak apa bagiku, tapi napa bawa anak dia sekali. Tak sukanya aku. Sekarang dekat, tapi nak berjauhan plak. Daripada utara ke selatan. Amat jauh. Mesti aku akan rindu anak-menakan aku. Tiada lagi gelak tawa yang sentiasa menghiasi istanaku. Nak ke sana, bertuah plak aku nak gi. Jauh nak mampus. 

I hope after this, diorang boleh bina kehidupan baru yang lebih bahagia. Kalo tak, aku takkan lepaskan orang yang bernama lelaki tu. Aku buang dalam longkang. Cis..

Balik sini pun mesti masa hari raya ja. Setiap hari menjadi setahun sekali. L L L ß Kartun ni tak comel pun.

Yang ni cute...hu2



Takpe lah. Bak pepatah kata, setiap kejadian ada hikmahnya. Maybe, ini yang terbaik. Best juga ada sis yang tinggal jauh. Boleh pergi jalan2 dengan my aeroplane. Hi2.

Semoga kebahagiaan menjadi milik mereka sekeluarga. Amin.
Salam ukhwah.

1 comment: