Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, July 30, 2010

Jualan!

In The Name Of ALLAH.


Semalam ada kelas jualan. So kena lar menjual2 barang ni. Ni yang aku tak suka ni. Bab2 nak mempengaruh pembeli ni susah sikit, sebab aku pun tak suka beli dekat orang yang jual barang kat aku. Aku tak berkeyakinan langsung nak buat semua ni. Boring3!!!

Ah... Benci aku. Kenapa aku????  Tak suka!!!  T.A.K S.U.K.A...

Kawan sekelas yang lain dah mula jual secara langsung dah. Aku pun tak tau laku ke tak.. Entah deh..

Tak bersemangatnya aku memikirkan semua ni.
Tak bersemangatnya aku memikirkan kelas ni.

Zenmeyang???

Macam mana nak semangat?
Macam mana nak yakinkan diri sendiri???
How????

Nak taip pun dah tak ada semangat. What should i do???

Aku tau, macam mana sekali pun aku terpaksa buat semua ni.. Tak suka..
Aku tak suka... TOLONG>>HELP>>

Aku akan cuba mencari semangat itu,
Aku akan cuba mencari apa yang hilang disebalik diriku,
Aku akan cuba..............

Sudah!!!
Biar masa menentukan segalanya.

Ok.. Salam ukhwah.
Semoga Hari Esok Lebih Baik Daripada Hari Ini. 

2 comments:

  1. go go cayuk!!!!!
    best apa subjek tu..

    ReplyDelete
  2. cayuk pun cayuk lah...
    dah lar aku seorg yg pmalu...
    sapa nak beli???
    meh2..

    ReplyDelete