Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Sunday, July 11, 2010

New Semester

In The Name Of Allah.



Sekarang dah masuk semester baru. Semakin lama semakin mencabar rasanya. Banyak betul cabaran yang tidak tertanggung. Tapi aku rasa aku mampu membawanya. Insyaallah. Semoga semester baru membawa lebih kejayaan kepada kita semua. Amin.

With the new room and new roomate, I hope this will going smoothly to me. I hope my CGPA also can increase. hu2. Hopely. Insyaallah.

Perabot2 dah baru, tapi sayangnya cermin dan bantal tak letak sekali. Awal2 tak nak cakap diorang ni. Kalo aku tau, aku bawa dari rumah aku hari tu. But, it's ok. Aku masih boleh hidup rasanya.

Semoga semester ini, kehidupan aku akan lebih terurus dan lebih rajin daripada semester2 yang lepas. Kih2.

 Salam.

No comments:

Post a Comment