Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, April 11, 2011

Add/drop

In The Name Of Allah.

As Salam.

Ntah kenapa aku perlu rasa sedih. Bukankah seharusnya aku gembira. Hmmm. Kadang-kadang aku pun tak faham dengan hati aku sendiri. Takpo2. Tak dinamakan manusia sekiranya tiada masalah.

Okeh.

Hari ini ada add/drop kos untuk UUM. Dan semester inilah aku dapat katakan yang UUM boleh dikatakan sebagai universiti pengurusan terbaik.

Semester-semester lepas takda cenggini. Bangun pukul 7 nak add/drop pukul 10 baru boleh add. Hari bangun pukul 7, pukul 8.30 pagi dah siap semua.

Sangat seronok.

Lapar plak. Nak gi makan jap.

As Salam.

And terima kasih kerana sudi membaca, komen, and jengok blog ni. Tq again. 

No comments:

Post a Comment