Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, April 26, 2011

Notis Google : Blog Yang Tidak Menggunakan Akaun Google Akan Dihapuskan

In The Name Of Allah.

As Salam.

Hah2. Bertemu lagi. Biasa. Aku bosan. Ni ja qeja aku ada sekarang ni. Ada berita. Tetapi, maybe korang dah tau. Blog akan didelete oleh google bagi sesiapa yang menggunakan email selain google, bulan jun kalau aku tak silap.

Segala informasi boleh ambil di sini =>> kujie2

Dalam tu dia cakap kalau kita tukar email google, follower akan hilang. So, aku tak cuba lar tutorial dia.

Aku secara menggediknya pergi blog ceera. Dalam otaknya, nak tanya cara yang baik lar. So, i sent one email. Pada masa yang sama godek-godek dia punya blog. Then jumpa cara-caranya.

Korang boleh ikut tutorial ni =>> c33ram00n

Lepas aku baiki segalanya. Balik ke email aku. Aik???? Kak Ceera dah balas. Heh2. Gembiranya hatiku. So fast.

I just thanked to her. So, pi cuba cepat siapa yang tak tukar lagi. Kang kena delete plak.

As Salam.

No comments:

Post a Comment