Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Sunday, April 3, 2011

Aku belajar origami

In The Name Of Allah.

As Salam.

How are you today? I'm fine. Thank you. Hak2. Cuma angau ja.

Okeh, em. Apa nak diceritakan yek? Dimulakan cerita pada hari Jumaat lepas ya.

Hari Jumaat lepas, beta dan beberapa orang dayang beta pergi Jitra. Ingatkan nak tengok wayang Hikayat Merong Mahawangsa. Tetapi tak dak plak waktu tu.

So, kami tengok cerita Scream Of The Ghost. Nak kata menarik tu, entahlah. Tak dapat nak digambarkan. Memang agak menakutkan, tetapi pelakon dia tak best. Macam tak reti berlakon pun ada.

Ceh, mengata orang plak. Macam lar aku reti. Aku cakap betul-betul. Aku memang tak reti. Bukan setakat kayu. Tetapi dah tunggul kayu dah. Memang lingkup dah.

Tetapi aku pandai buat origami. Hah2. Baru belajar semalam. Dulu pernah buat masa PLKN. Tetapi, dah lupa. So, sekarnag belaja lagi.


Yang besar tu ikut tunjuk ajar cikgu. Yang atas, kecil, and comel tuh?? Heh2. Malu lar. Kih2. Beta lar yang membuatnya. Apa? Cantik macam tuan punya blog. Amin. Hak2, memang pun. Terima kasih.

Lepas tu, diorang ada buat untuk nama blok. Silap plak. Nama aku and roomate aku untuk dilekatkan di pintu. Comel and hijau macam aku.


Korang nampak tak apa yang aku nampak? Tak kan?? Okeh2. Kena padam sikit nombor tuh. Kang dijejaki plak.

Tu ja. Len kali plak update. 

Hah. Malam ni ABPBH 2011. Kih2. Ada Aizdean deh. Ho2. Nak tengok, tak boleh plak. Yelah, dalam hutan. Biasa lah kan.

As Salam.

No comments:

Post a Comment