Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Sunday, April 10, 2011

Amarahku

In The Name Of Allah.

As Salam.

Aku rasa sangat menyampah dan marah nih. Mula lar nih. Dah lama aku tak rasa cenggini. Lebih daripada anak harun.

Sakit hati dah ni. Ish. Malas betul aku. FINE!!!! Dia nak start? Aku pun start jugak. Nak kata bengong ke tak? Ish tak boleh aku.

Kang kalau aku cerita, semua aku bedal. Semua salah dia. Kalau tak bedal aku rasa macam, nak jumpa pelempang lagi. Ada aku kira?? Nak start sangat.

STUPID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Orang kata diam tak bermakna menerima. Ye tak?? "Tak pa, mungkin silap aku. Aku manusia biasa tak lepas daripada kesalahan'. Taik kucing hang. 

Dah berapa kesalahan manusia biasa. Setahun sekali tetapi benda yang berlainan tak pa gak.

Nak baca blog aku???? Baca lar. Ada aku kisah. Berdiam diri konon. Penuh wall FB dia sorang. Itu cara berdiam.

Nak berdoa pun dalam FB. Itu lar manusia zaman sekarang. Tak reti-reti hampaq sejadah. Ni berdoa kat FB. Gamak nak bagi Tuhan tengok ke orang tengok. Lepas tu boleh pandang orang lain sebelah mata. Ye dak?

Mind set macam  lain, mulut macam lain, hati pun macam lain. Aku tak faham betul manusia sekarang.

Nak tulis Fb. Tulis lah. Hah, aku taip dalam blog ni hah. Nak tersentap??? Sentap lah. Nak mula sangat. Ingat aku tak boleh nak taip dalam fb tu. Kalau aku nak dah lama aku taip.

Baik aku taip dalam blog aku. Huh. Kawan-kawan, korang dah lama kenal aku. Macam mana perangai aku?? Baik tak? Kalau ada buruk bagitau ja. Aku tak kisah. Jangan simpan-simpan.

Okeh. Aku pergi bertenang dulu.

As Salam.

2 comments: