Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Monday, April 25, 2011

Masa gaduh-gaduh

In The Name Of Allah.

As Salam.

Anda semua terasa marah anda hilang bila agaknya? Semestinya masa yang menetukannya kan. Ya. Aku memang selalu rasa. Cuma nak bagi anda semua sedar ja. Hoh2.

Selepas 2, 3 minggu rasa ok. Tapi, maybe kemarahan tertinggi mengambil masa sikit.



Tak kena dekat batang hidung sendiri memang aku rasa ok. Time kena batang hidung sendiri, terlebih bom nuklear rasanya.

Yang tu aku pantang. Tetiba ada orang cari pasal kan?

Selama ni aku dengar orang marah tapi aku tak rasa apa-apa. Tetapi, ada plak masalah tetiba yang melibatkan aku. Aku pun sarung stokin merah sekali.

Tetiba plak orang yang kami marah tu, nak jilat ludah sendiri. Korang nak?? Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Geli aku.

Tak malu plak tu, tetiba jilat lidah sendiri. Huh. Tolong lar. Itulah orang tua kata, sebelum cakap apa-apa fikir dulu. Lepas tu baru nak gegeh. Ingat aku teringin.

Lantak lah. Sapa suruh lebih-lebih. Salah siapa sekarang? Aku?? Tak kisah aku.

Okeh. Malas dah aku tengok semua ni.

As Salam.

No comments:

Post a Comment