Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, April 1, 2011

Susahnya aku

In The Name Of Allah.

As Salam.

Baru sekarang aku terasa susah menjadi manusia. Zaman dulu-dulu, kalau susah pun rasa boleh hidup lagi.

Macam tak patut kan aku??? Astafirullahhalazim. Tolong set otak, hati, dan perasaan aku balik. Tergila sikit rasanya.

Nak kena terus bin terang ka? Aku ni susah sikit. Apa sangat lar yang susah untuk berterus-terang ni. Aku pun tak tau. Mulut aku tak kan tergerak untuk berterus terang. Dan rasanya dalam menaip sekalipun.

Kecualilah aku betul-betul nekad. Entah kenapa, rasa hati tersangat berat, lebih daripada bata. Bukan2. Itu ringan ja. Entahlah, memang amat berat ketika nak berterus-terang. Plus plak aku seorang yang pemalu. Hak2.



Aku tinggal korang dengan tanda tanya macam ni je lah. Kalo nak berterus-terang jugak, mesti air mataku akan bergenang. Tak tau kenapa. Dulu dan sekarang dah tak sama. Hati aku semakin lama semakin lembut.

Dulu sangat keras. Yang ini hanya Tuhan yang tahu. Sebab orang lain tak dapat merasa konflik dalaman aku. Hanya Dia saja.

Okeh. Aku rasa malas dah nak fikir masalah tu. Aku tinggalkan ia di sini walaupun aku tak taip pun pasal tu. Tapi aku takut.Aku takut sebab aku tak mampu.

Mak!!! Kurang kemampuan lah. Takpa2. Aku akan mencuba.

Aku tinggalkan semua di sini. (







                                                                                                                                                          )

You see. Aku tinggalkan disini.

As salam.

No comments:

Post a Comment