Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, April 8, 2011

SIFE : Kodiang

In The Name Of Allah.

As Salam.

Sorry ya. Yang bawah tu aku just testing dekat ping. Tetiba keluar dekat sini. Aku bukan tau sangat ping.fm. GengBlogger boleh tahan lagi. So, tak reti aku nak padam balik. Biar je lah kat situ.

Sekarang pengetua aku yang rajin tengah meronda-ronda paras. Huh. Dok depan bilik aku. takut aku kalau tetiba dia ketuk pintu. Dah lar sengsorang dalam bilik ni. Takpa2.

Kita update blog dulu. Petang tadi aku dan roomate aku pergi Kodiang. Untuk SIFE yang aku cerita pada entry yang lepas tu. Termasuk ni dah dua kali aku pergi.



Aku tak tau ini sawah padi sapa. Tapi, tuan punya sawah padi harus bersyukur. Popular ni. Bukan senang nak masuk world wide. Nasib baik aku yang baik hati ni tangkap gambar. Kalau tak, tak da popular gini.



Ini roomate beta. Takpa2. Tak payah stress. Beta comel lagi. Hok2. Ok2... Beta admit, dia comel lagi daripada beta. Tapi, beta lagi comel banyak daripada dia. Huk2.

Itu dia tengah menunjukkan bakat lakonan untuk bergelar seorang pelakon tambahan untuk watak dekat kantin sekolah. Maybe dia dapat. Sungguh berbakat tuh.



Ini extra edition. Saja-saja menggedik di situ. Boring sangat tengok kawan aku tak da kerja nak buat. So, suruh tangkap gambar sekeping. Heh2. Itu Kak Bah ya.



Tengok lah tu. Ca tengok. Hampa tengok lah roomate aku tu. Menikmati sungguh. Takpa2. Biarkan dia di situ.



Dah lupa gua apa tadi. Tapi kat depan rumah Kak bah ni lah.



Ni lah tempat-tempat terdekatnya. Ni tempat untuk hantar group lain. Kami kat Kodiang ja.

Itu saja. Beta rasa mengantok plak.

As Salam.

No comments:

Post a Comment