Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, April 9, 2011

Kopek VS Dompet

In The Name Of Allah.

As Salam.

Bersama saya Farina Redzuan di sini. Bukan di radio ya. Okeh, yang tu pembuka kata. Hah2. Okeh, kawan aku tengah merekod suaranya sekarang untuk iklan Integrated Marketing Communication.

Kalau berpeluang nanti aku upload semuanya masuk ke blog aku. Just untuk tatapan anda. Gelak ketawa pun boleh. Hak2.

Tak tahan aku dengar tadi. Okeh. Fullstop. Aku buat enrty ni nak cerita pasal kejadian semasa aku pergi makan tadi.

Bukan pergi makan. Pergi beli makanan, balik makan dalam bilik. Dompet aku just dompet kecil macam pencil box yang jala2 tu. Tak tau?? Buat-buat tau jelah. Malas aku nak snap.

Aku memang pemalas nak pakai dompet2 besar ni. So, aku guna yang tu ja. Mudah, berkesan, jimat etc.

Yang pasal tengah hari tadi. Kawan aku yang Terengganu ni bawa bekas dompet dia sekali boleh masukkan handset dalam tu. Roomate aku bersahaja hari ini.

Aku yang agak pemalas tadi cakap, 'dompet aku berat lar, tolong bawak jap'. Diorang tak moh. Soh cuba pegang berat ke tak pun tak mau jugak.


Ini contoh sahaja : Bayangkan macam jala keras tanpa corak warna hitam.


Last-last sekali aku kepit tepi ketiak.  Dan aku pun berkata 'Besaq tak kopek aku'. Lepas tu aku baru perasan. So, aku gelak tanpa berhenti menyebabkan air mataku yang berharga ini mengalir.

Aku cakap dengan orang Terengganu. So, musnahlah aku di situ.

Aku cakap gitu sebab nak bagitau yang dompet aku kecil, dompet dia besar. Ceh, terkena kat aku sendiri.

Tu je lar aku nak bagitau. Hah2. Saja nak update blog. Aku boring. Keseorangan hari ini. Malam ni nak keluar buat assignment jap kat tepi blok nih. Jauhnya rasa.

Okeh. As Salam.

No comments:

Post a Comment