Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, August 7, 2010

Cabutan Bertuah 5 Hari!!

In The Name Of Allah.


Salam.


Little Colour Shop telah buat Lucky Draw selama 5 hari sempena bulan Ramadhan. Bermula pada 6hb ogos jam 1.00 pagi sehingga 10hb ogos jam 1.00 petang (tamat).

Hanya 4 orang pemenang saja akan dipilih sebab hadiah ada 4 sahaja.

Setiap seorang akan menerima hadiah berupa "seketol" kartun budak perempuan kiut yang montel dan chubby ni.




Comel kan. Dengan sebab itulah, saya akan menjadi pemenangnya. Jangan marah. Kalau ada nasib je ye.. Ha2..

Yang bawah ni plak adalah contoh kad Hari Raya... Eh..tersilap da.. Kad ramadhan. Pertama kali dalam sejarah saya menjadi manusia ada kad ramadhan. So tunggu apa lagi klik lah link ni   -> littlecolourshop


Slogannya, 'saya suka kambing sebab saya nak menang hadiah ni walaupun pada hakikatnya saya tak suka kambing yang busuk dan tak mandi kecuali yang betul-betul wangi dan kelihatan agak kacak sahaja.'
Ha2..that all. Thank you!!

Tolonglah vote untuk saya. Vote For ME... :)  Hantarkan mesej bernilai anda kepada littlecolourshop

Kalau saya menang, saya belanja anda...

jeng3... 

Lolipop.. 

Bukan 1... 

Bukan 2... 

Tapi 3...

Hadiah yang paling menarik tu. So, sokonglah saya. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

 Ok, saya tipu ja. Tuan dia yang pilih sendiri. Kalau ada sesiapa berkenan di hati, silalah masuk. Jangan malu-malu macam saya.

Saya terlupa lagi satu... Dengan ini saya mengetag mishungu , jue-girlz, dan hadi.
Jangan marah kerana saya tag anda. Tiada calon.. hu2. Kasihan sama saya. Tq.

Salam ukhwah.

2 comments:

  1. hahaha.. sian kambing asik org kata tak mandi jek tp kambeng littlecolourshop slalu mandi tauu! hikhikhik! good luck!

    ReplyDelete