Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, August 10, 2010

Cancel Class

In The Name Of Allah.

Semua budak-budak kat sini dah balik kampung dan ada juga yang dah nak balik. Rasa macam tinggal sorang-sorang je kat blok ni walaupun banyak lagi orang yang tak balik.



Yang tak balik mesti ada sebab. Macam saya..hu2..waaaa... ada kelas. Tak sukanya. Nak balik gak. Kejam betul. Tapi sesuatu yang tak dirancang telah berlaku. Tapi tidak membawa kesan yang baik kepadaku sebagai salah seorang pelajar.

Tiba-tiba hari ini ada mesej masuk dan ia dengan lancangnya dan amat berkesan telah mengatakan 

"PLEASE INFORM YOUR TEAM THAT SALES MEETING CLASS IS CANCELLED DUE TO FIRST RAMADHAN"

Sakitnya hatiku ini. I'm very sad. Sepatutnya, saya presentation hari Khamis ni. So wajib lar hadir. Saya memang tak balik sebab kelas ni ja. Tetiba dah batal. Kalau bagitau awal-awal kan senang. Mesti dah lama saya naik bas balik kampung. Hari tu lecturer sendiri yang pesan kata TAK CUTI. But now??? What happened???

Terpaksalah saya tunggu dalam blok ni sampai esok sebab malam ni ada kelas. Tapi kelas ni boleh ganti hari Ahad kalau saya tau akan jadi begini.

Hah.. Mengeluh seketika. Takdir... Terpaksa terima jugak lar nampaknya.

Orang lain dah seronok bersama keluarga sekarang ni. Saya ja terkapai-kapai menaip entry ni dengan perasaan tak puas hati. Nak mengadu lar katakan. Bencinya... Benci... dan BENCI!!!



Room-mate saya malam ni dah hilang daripada pandangan. Bukan yang tu ya. Balik kampung da. So, tidur bertemankan unggas malam lar nampaknya malam ni.

Dah lar sikit-sikit mengadu. Tak dak mood plak. Oh... a'a. My broadband dah sampai limit. Kih-kih. So, terpaksa online jarang-jarang sekarang ni. Wokeh. See you all later.

Salam.

No comments:

Post a Comment