Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Thursday, August 26, 2010

Letih plak.

In The Name Of Allah.

Salam.

Maaf sebab dah lama tak buat entry. Nak kata sibuk tak juga. Sebab sempat ja saya online. Agak letih beberapa hari ni, tak dak tenaga lagi sebab selalu je air hilang daripada tekakku ini. Ha2... Tambahan plak google crome saya buat hal plak. Tak boleh nak masuk blog. Nak guna mozilla plak lembap nak mampus. Gengblogger pun tak dapat masuk menyebabkan saya tidak dapat mengepingkan entry saya. So, campuran ini membuatkan saya menjadi agak malas nak menaip entry baru.

Tiba-tiba tak dak mood plak.

Aik tetiba ja ada mood. Hah2.. Kalo korang tau mesti jeles. Tetiba room-mate saya bagi KFC. Hak2.. Sedapnya. Free plak tu.

Saya selalu campur aduk ek?? Ni lar menyebabkan saya tak tau nak letak tajuk apa. Saya taip ikut suka hati kepala saya je ni. Apa yang terfikir, saya belasah ja.

Dekat UUM ni, sekarang berlangsungnya ceramah Jihad Ilmu. Saya pun tak tau sebenarnya apa isi kandungannya. Tapi, menurut kawan saya yang tak comel tu. Dia cakap sesuatu yang akan berlaku pada masa hadapan kalau kita masih berada pada tahap sekarang.

Tau tak maksud ja. Tengok daripada luar memang kita nombor satu kat Malaysia. Tapi, bila selidik. Kita nombor berapa agaknya??

Agak sensitif nak berbicara hal ini di sini. Semua dah besar, boleh fikir kot. Kalau tak boleh, buat-buat boleh. Saya pun tak tau banyak sangat sebab saya tak kena ceramah ni lagi.

Sekarang pun dah tengok. Ada buktinya. Cuma masa yang akan merungkai segalanya.

Salam.

Nasib seseorang tidak akan berubah jika beliau sendiri tidak mengubahnya.

No comments:

Post a Comment