Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, August 28, 2010

Waktu kosong dan Produk jualan.

In The Name Of Allah.

Salam.

Selamat pagi semua. Sekarang saya dalam mood balik kampung untuk beraya. Maknanya, mood study saya hilang ntah ke mana. 24 buka laptop. Kalau tak online pun ada je benda lain yang nak dibuat dengan laptop ni. Biasalah, buzy women katakan. Hak2.

Kalau tak online, saya selalu tengok movie, dengar lagu sambil study ckit, adobe photoshop, atau menaip apa-apa. Yang adobe photoshop tu, saya baru je berjinak-jinak. Susah jugak lar nak belajar. Daripada semester 2 sampai sekarang, sikit ja saya tau pasal photoshop ni. Tapi saya suka. Ketagih lar jugak.

Dah nak raya ni, saya tengah mencipta kad raya yang ntah papa. Lukis-lukis masjid. Saya rasa ada peningkatan sikit. Yang tutorial sekarang semua ada dalam bentuk video. Kalau ada yang dalam gambar pun, dia punya explanation tak lengkap. Kita dah lar budak baru belajar. Diorang letak macam kita expert plak.

Selain tu, aktiviti atas katil lar kan. Baring-baring sambil pejam mata. Tak pun, tengan berfikir. Hah2.. Boring plak bulan-bulan puasa ni. Buka blog, sama ja. Nak baca entry orang lain, tapi semua tak terupdate lagi. So, tak tau nak wat apa lagi.

A'ah. Semester ni saya ada masuk kelas jualan. So ada tugasan pasal jual-jual barang ni. Kitaorang ada minyak wangi aura dan probac mouthwash. 

Minyak wangi ni ada dalam botol kecil-kecil macam one-drop tu tapi kelebihannya dia ada aura. Ada warna putih, hijau, merah, dan biru. Setiap botol ada maksudnya yang tersendiri. Ada untuk lelaki dan perempuan. Dia punya bau pun best. Saya tak tipu ya.

Probac tu plak macam listerine tapi dia berasaskan herba 100%. Bahan dia adalah pokok Streblus Asper. Kalau korang rajin boleh cari kat google. Kelebihan utama pokok ni mengubati kanser. 

So, kelebihan mouthwash ni boleh mengurangkan semua penyakit mulut. Contoh : kanser, ulser, tonsil, bau mulut daripada rokok, sakit gigi pun boleh, mulut kering dll.

Probac mouthwash ni tiada alkohol, tiada toksik, dan anti bakteria. Kalau listerine tu ada keburukan yang tersendiri. Kalau korang pernah pakai mesti tau. Walaupun best tapi dia punya kesan tu kuat sangat. Kesan jangka masa yang lama boleh memberi kesan kepada peti suara kita. Kalau tak percaya boleh test daripada sekarang. He2.

Nanti saya upload gambarnya. Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya. Harga saya akan cakap lepas upload gambar ya.

Salam.

No comments:

Post a Comment