Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, August 20, 2010

Lagu untuk Jumaat

In The Name Of Allah.

Salam.

Selamat hari Jumaat. Disebabkan hari ini penghulu segala hari, saya nak sajikan anda dengan sebuah lagu daripada Maher Zain. Saya tau ramai yang sudah mengenalinya. Tetapi, mungkin ada yang tidak. Coverage tak cukup kuat untuk mereka ketahui, mungkin.

Pertama kali saya mengenali Maher Zain ni dalam FB. Masa tu lagu Hold My Hand. Pertama kali dengar terus jatuh cinta. Ha2. Sedap suaranya. Lagu yang saya nak kongsi ni plak pertama kali saya dengar dalam bas. Best juga telinga saya mendengarnya.

Saya tak tau nak ambil yang ada subtitle atau yang original punya. Saya letak yang ada subtitle lah ya. Sesiapa yang nak original punya, boleh masuk ke Utube sendiri. >_<





Banyak lagi koleksi lagu beliau dalam Utube. Sesiapa nak, jemput je masuk Utube tanpa segan silu ya.

By the way. Selamat berpuasa untuk hari ini.

>Sekiranya kamu rasa ujian untuk dirimu terlalu berat, ketahuilah bahawa mereka di luar sana ternyata menanggung ujian yang lebih berat daripada anda. So, jangan mengeluh. Hadapinya dengan tenang. Insyaallah, semuanya akan berakhir dengan izin Allah S.W.T.. Amin. <

May God Bless Us.

Salam.

1 comment: