Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, August 17, 2010

Sahur dan Kilang Dosa & FB

In The Name Of Allah.

Salam semua.

Saya baru lepas balik bersahur dekat nasi kandar hari ini. Ha2. Sedapnya. Tapi ada yang kata tak sedap. Makanan apa yang sedap bagi mereka agaknya??? Macam-macam gelagat manusia.

Tetapi, bangun awal plak. Leceh betul. Penat tunggu dia buka. Pergi pukul 2.30. Pukul 4.30 baru siap penyediaan segala nasi, ayam, kuah dll. Ha2. Semangat tak?? Semangat kan. Hmm. dah lama nak makan. Sekarang baru boleh. Memang puas hati.

Kenapa saya pergi awal sangat? Hamba Allah tu nak pergi awal. Orang dah cakap buka pukul 3.30 pagi. Tapi, biasalah manusia ni. Semua nak ada menang-menang. Tak pe lah. Dah selesai pun. 

Oh, tadi saya on FB. Dekat Zaharuddin.net punya page ada video. 'Kilang Dosa & FB '. Gitulah tajuknya. Kejap eh, saya cuba upload bawak masuk.

Tak boleh saya sorang je tau. Kena share kan. Tak nak tengok pun tak apa. Tiada paksaan.

Nampaknya tidak boleh diupload kerana saya tiada akaun U-tube. Minta maaf lah ye. Tapi, anda semua boleh tengok dalam blog ni, salafus-sholih Semoga kita semua mendapat manfaat. Amin.

Salam.

5 comments:

  1. selamat sahur...dan selamat berpuasa yer...;p

    ReplyDelete
  2. yup..bulan2 pose ni byk tul video serta gambar yg bleh memakruhkan puasa kite..tp ade gak video yg elok kite

    ReplyDelete
  3. Cik may: Selamat bsahur juga. Salam ramadan.
    oong-ong: a'ah..amat byk skrg nih. fenomena apa agaknya yg sedang melanda?? he2.
    ika:selamat bsahur. hu2. >_<

    ReplyDelete
  4. sy pun tk boleh nk tgk video tu...tkpe la.. ;)

    thnks cz sudi follow APA KATA HATI..keep in touch ya.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    MISS RED SAKIT

    ReplyDelete