Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Friday, August 6, 2010

New Advertisement

In The Name Of Allah.
Salam

Menaip sambil tengah fikir entry apa yang nak dihebahkan. A’ah. Tetiba otak saya yang mempunyai IQ yang agak tinggi seperti Eistein ini pun terfikir sesuatu. Ha2.. Saya tak perasan ya. Just teringin ja...

Ok... Ada sumber advertisement yang terbaru untuk blog. Mungkin dah lama kot. Saya ja yang baru tau akan hal sebegini agaknya. Selain daripada googlenuffnang, dan adbrite setahu saya lar kan. Erm, yang terbaru mangga. Dengar cerita iklan yang terbaru ni agak menguntungkan. Sesiapa yang tiada sumber tajaan lagi boleh cuba. Saya pun tak tau sangat kelebihan dan kekurangannya. Tetapi daripada sumber entah boleh percaya atau tidak. Mereka kata agak lumayan dan sokong Bahasa Melayu, tetapi permulaannya memakan masa sedikit. Kalau sesiapa nak mencuba dipersilakan. Lepas tu, boleh kongsi sikit apakah kehebatannya.

Wokeh. Kes diatas telah ditutup secara rasminya oleh saya. New case open now.

Tinggal dalam suasana yang serba hijau ni, ada banyak benda juga yang mengganggu. Tambahan pula dengan hiruk pikuk haiwan-haiwan di sini. Ceh. Macam banyak sangat haiwan dalam ni. Selain daripada monyet-monyet yang berlagak cute dah tiada haiwan lain agaknya..He2.

Tetapi ada haiwan lain yang saya tak suka. Binatang yang paling saya tak suka dan menyampah adalah... Saya tak tau lar makhluk Allah SWT ni nama apa. Masih belum dikenal pasti. Berwarna hijau dan ada juga berwarna coklat. Tengok je kecil tapi tak padan dengan serangannya yang bertalu-talu.  Dan satu lagi sifatnya, tidak hidup lama. Bagus tu. Adakah pernyataan itu sangat jahat??? Geramnya. Dia gigit sakit dan gatal. Habis satu badan. Gigitan nyamuk lagi ok saya rasa.

Itu je kot. Dah tiada idea lar. Einstein pun kena berehat juga.

Salam.

No comments:

Post a Comment