Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Saturday, August 28, 2010

Dunia artis

In The Name Of Allah.

Salam. Saya muncul lagi.

Baru lepas tengok video artis, mungkin tanpa dia sedari, dia sendiri yang menghina Islam. Saya just nak kongsi kepada semua.

Kalau komen daripada otak saya ni. Ntah apa-apa ja diorang ni. Tapi biar Allah SWT yang menentukan segalanya. Saya pun masih lemah dalam bab sebegini.

Kalau anda rasa agak biadap saya meletakkan video ini, sila bagitau saya. Saya akan delete entry ini. Harap maaf.

Hanya untuk pedoman semua. Antara sedar atau tidak, kita pernah melihat mereka berkata sedemikian di kaca tv. Tetapi, mungkin masa itu kita terlalu naif untuk membezakan yang mana benar dan yang mana salah.




Harap semua umat Islam menitik berat akan hal ini.


Kadang kala diam lebih baik daripada bersuara.
Diam bukan bermakna kita lemah.

No comments:

Post a Comment