Pages

:: MUTIARA KATA ::

IslamSpeaks I Love Islam

Mornings are reminders that Allah loves you! You're not just given another day to live but a chance to right the wrong of yesterday

Tuesday, August 3, 2010

Ini Punya Ketika

In The Name Of Allah.
Salam.

Mulakan hari ini dengan senyuman. Hu2.. I'm very fine today. Yang lepas biarkan lepas. Kita mulakan hidup baru. Tidak dinamakan hidup jika tiada masalah. Hebatnya aku. Boleh jadi pakar motivasi ni. Asyik2 motivate diri sendiri. Kadang bosan juga saya rasa.

It's ok. Allah S.W.T sentiasa bersama hamba2-Nya. Semoga kita sentiasa mengetahuinya di mana saja kita berada. Amin. Sebab sebagai manusia, kadang2 saya terlupa. Jahat juga saya ni ek?? Ingatkan dah cukup baik!!! Huh!

Ok, pagi2 ni semestinya nak menceriakan minda. So, saya terbuka Amazing Nara ni. Nak tau apa tajuk dia. Mesti anda agak terkejut sedikit. Sikit ja.

Kejamnya!!! Dirogol Beramai2 Di Parking Kereta.


So, saya pun klik lah sebab saya tau yang ni karut punya. Ingatkan sapalah yang kena rogol. Rupa2nya kucing. Kesian dia. mesti kucing tu trauma sekarang ni.

Ini linknya :  http://amazingnara.com/kejamnya-dirogol-beramai-ramai-di-parking-kereta

Banyak cerita yang best2. Kadang tak larat nak gelak plak. Sesuai untuk menceriakan sesiapa sahaja yang pandai membaca. Ha2.. Semoga blog amazingnara ni selalu update ya.. Hu2...

Salam

No comments:

Post a Comment